Adataid nálunk teljesen biztonságban lesznek! >>> Weboldalunkon a működéshez szükséges és a látogató élményének javításához ezt segítő "sütiket" használunk, ha engedélyezed. Amennyiben nem, sajnos nem mindent tekinthetsz meg az oldalon. Elfogadod?  További információ 
Termékek Menü

Szállítás / Fizetés

Hogyan zajlik a virágcsokor kiszállítása?

  • Amikor megrendelted a kiválasztott virágot, kollégáink azonnal feldolgozzák adataid.
  • A kiszállítás napján összeállítjuk a legfrissebb beszerzésből csokrodat.
  • Mellékeljük a stílusban hozzáillő kártyát, amelyre gyöngybetűkkel rögzítjük személyes üzeneted.

A virágcsokor közvetlenül a kiszállítás előtt készül, így kizárt, hogy hervadozó, lógó fejű, vagy bármilyen szinten kifogásolható csokor érkezzen a címzetthez. Megnyugtatlak:

A csokor lélegzetellállító lesz és igazán kivételes meglepetést fog nyújtani.

Amennyiben szeretnéd, hogy kiléted titokban maradjon, jelezd kérlek a megrendelés folyamán a címzett adatai megadásánál az egyéb tudnivalók a futár számára mezőben!

Ugyanitt kérjük feltüntetni, ha a virág kiszállítással kapcsolatban fontos információd van:

  • Kórházba történő szállítás esetén kérjük, jelezd az épület, emelet, kórterem és szoba számát is!
  • Szállodába történő szállítás esetén kérjük, jelöljd meg a szobaszámot és a vendég(ek) nevét (utazási iroda). A  kézbesítés a szálloda recepcióján történő átadásig garantált.
  • Táborhelyekre, katonai bázisokra, csónak- és hajókikötőkbe vagy repülőterekre történő kiszállítást nem tudunk garantálni, előtte mindenképpen érdeklődj!

Speciális rendelések, különleges kérések esetén kérjük, lépj velünk előtte kapcsolatba, vagy kérdezz itt: Kapcsolat

 

Hogyan fizethetem ki a csokrot, amit rendeltem?

 

Hogyan történik a virágrendelés?

Virágot rendelni tőlünk nagyon egyszerű. Csak kövesd a következő pár lépést:

  • Válassz alkalmat, majd virágot a jobbra-balra nyilak segítségével, esetleg a virágválasztó oldalon található kisebb képek segítségével
  • Ezután add meg az üzeneted - amelyet a virághoz illő kártyára írunk - , a címzett címét, elérhetőségét, majd a megrendelő adatait is.
  • Válaszd ki a kívánt fizetési módot és el is készültél.

Bankártyás fizetés esetén...

...átirányítunk a PayPal fizetési oldalára, ahol a leggyorsabban, legegyszerűbben és legbiztonságosabban rendezheted küldeményed költségét. A PayPal a világ egyik legnépszerűbb fizetési rendszere, ahol garantált, hogy banki adataid még előttünk is titokban maradnak! A fizetés után a PayPal visszairányít weboldalunkra Téged, nekünk pedig e-mailben igazolja, hogy a befizetés megtörtént. 

Átutalás saját netbankból, bankfiókból, postáról...

Kicsit lassabb, de nagyobb megnyugvást biztosít legtöbb ügyfeleinknek, ha a megadott számlaszámunkra saját interneten elérhető netbankjából adhat fizetési megbízást, vagy bankfiókjában, helyi postán személyesen is átutaltathatja a megfelelő összeget. Válaszd Te is ezt a módszert, ha megnyugtatóbb számodra, bár biztosítalak, a bankkártyás fizetési móddal már több száz ügyfelünk vásárolt elégedetten! Természetesen a virág időben célba ér ebben az esetben is! Ezen fizetési mód választása után részletesen leírjuk mit kell majd tenned! Az átutaláshoz szükséges adatok:: Bankszámlaszám: 11742094-20150262-00000000 (OTP) - és ezt a nevet írd címzettnek: Palaga László

Személyes befizetés

Amennyiben közel laksz üzletünkhöz, küldeményed boltunkban is kiegyenlítheti, csupán a válsztást könnyít meg az internet.

Postai csekken (rózsaszín utalvány)

a Hozzád legközelebbi postán add fel a kiválasztott virág árát címünkre és a postás pár napon belül jelentkezik nálunk a befizetett összeggel. A megjegyzésnél kérjük jelezd a rendelés kódját, amit a megrendelés végén fogsz megkapni. A csekket a következő adatokkal töltsd ki:

  Palaga László
  Vác
  Széchenyi utca 39.
  2600
 

Kérdésed van mielőtt rendelnél? Szeretnél más fizetési módot alkalmazni?

Írd meg nekünk itt és 1 napon belül válaszolunk: Kapcsolat