Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Rendelés” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi és azonnal kéri a vásárláshoz szükséges adatokat. A fejlécben lévő Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. 
Töltse ki az ajándékozott és a megrendelőre vonatkozó adatokat.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz, postai csekk). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, és az árak tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre a PayPal segítségével, személyes és csekken történő fizetésre.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása virágfutárral történik partnerüzleteink segítségével. A termék szállítási idejét a megrendelő határozza meg a vásárlási folyamat során, amelyet minden esetben telefonon visszaigazolunk. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak: ingyenes

Külföldre szállít-e, illetve annak részletei, ha van: külföldi házhoz szállítást is biztosítunk a Fleurop Interflóra partnerekén

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A friss virágokra nem vonatkozik a távollevők között kötött szerződésre vonatkozó elállási jog, de amennyiben elégedetlen a kiküldött csokor minőségével, kérem azonnal jelezze a rendelési visszaigazolásban feltüntetett telefonszámon, e-mail címen, hogy orvosolhassuk a problémát. 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést webáruházunk rendszerében eltároljuk, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A friss virágokra nem vonatkozik a távollevők között kötött szerződésre vonatkozó elállási jog, de amennyiben elégedetlen a kiküldött csokor minőségével, kérem azonnal jelezze a rendelési visszaigazolásban feltüntetett telefonszámon, e-mail címen, hogy orvosolhassuk a problémát.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket a megrendelő nevén készletbe vételezzük, és a sikertelen átadásról haéladéktalanul értesítjük. A termék ellenértékét - romlandó termékről lévén szó - nem áll módunkban visszafizetni!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).
 

 

Hogyan fizethetem ki a csokrot, amit rendeltem?

Hogyan történik a virágrendelés?

Virágot rendelni tőlünk nagyon egyszerű. Csak kövesd a következő pár lépést:

  • Válassz alkalmat, majd virágot a jobbra-balra nyilak segítségével, esetleg a virágválasztó oldalon található kisebb képek segítségével
  • Ezután add meg az üzeneted - amelyet a virághoz illő kártyára írunk - , a címzett címét, elérhetőségét, majd a megrendelő adatait is.
  • Válaszd ki a kívánt fizetési módot és el is készültél.

Bankártyás fizetés esetén...

...átirányítunk a PayPal fizetési oldalára, ahol a leggyorsabban, legegyszerűbben és legbiztonságosabban rendezheted küldeményed költségét. A PayPal a világ egyik legnépszerűbb fizetési rendszere, ahol garantált, hogy banki adataid még előttünk is titokban maradnak! A fizetés után a PayPal visszairányít weboldalunkra Téged, nekünk pedig e-mailben igazolja, hogy a befizetés megtörtént. 

Átutalás saját netbankból, bankfiókból, postáról...

Kicsit lassabb, de nagyobb megnyugvást biztosít legtöbb ügyfeleinknek, ha a megadott számlaszámunkra saját interneten elérhető netbankjából adhat fizetési megbízást, vagy bankfiókjában, helyi postán személyesen is átutaltathatja a megfelelő összeget. Válaszd Te is ezt a módszert, ha megnyugtatóbb számodra, bár biztosítalak, a bankkártyás fizetési móddal már több száz ügyfelünk vásárolt elégedetten! Természetesen a virág időben célba ér ebben az esetben is! Ezen fizetési mód választása után részletesen leírjuk mit kell majd tenned! Az átutaláshoz szükséges adatok:: Bankszámlaszám: 11742094-20150262-00000000 (OTP) - és ezt a nevet írd címzettnek: Palaga László

Személyes befizetés

Amennyiben közel laksz üzletünkhöz, küldeményed boltunkban is kiegyenlítheti, csupán a válsztást könnyít meg az internet.

Postai csekken (rózsaszín utalvány)

a Hozzád legközelebbi postán add fel a kiválasztott virág árát címünkre és a postás pár napon belül jelentkezik nálunk a befizetett összeggel. A megjegyzésnél kérjük jelezd a rendelés kódját, amit a megrendelés végén fogsz megkapni. A csekket a következő adatokkal töltsd ki:

  Palaga László
  Vác
  Széchenyi utca 39.
  2600
 

Kérdésed van mielőtt rendelnél? Szeretnél más fizetési módot alkalmazni?

 

Hogyan zajlik a virágcsokor kiszállítása?

 
  • Amikor megrendelted a kiválasztott virágot, kollégáink azonnal feldolgozzák adataid.
  • A kiszállítás napján összeállítjuk a legfrissebb beszerzésből csokrodat.
  • Mellékeljük a stílusban hozzáillő kártyát, amelyre gyöngybetűkkel rögzítjük személyes üzeneted.

A virágcsokor közvetlenül a kiszállítás előtt készül, így kizárt, hogy hervadozó, lógó fejű, vagy bármilyen szinten kifogásolható csokor érkezzen a címzetthez. Megnyugtatlak:

A csokor lélegzetellállító lesz és igazán kivételes meglepetést fog nyújtani.

Amennyiben szeretnéd, hogy kiléted titokban maradjon, jelezd kérlek a megrendelés folyamán a címzett adatai megadásánál az egyéb tudnivalók a futár számára mezőben!

Ugyanitt kérjük feltüntetni, ha a virág kiszállítással kapcsolatban fontos információd van:

  • Kórházba történő szállítás esetén kérjük, jelezd az épület, emelet, kórterem és szoba számát is!
  • Szállodába történő szállítás esetén kérjük, jelöljd meg a szobaszámot és a vendég(ek) nevét (utazási iroda). A  kézbesítés a szálloda recepcióján történő átadásig garantált.
  • Táborhelyekre, katonai bázisokra, csónak- és hajókikötőkbe vagy repülőterekre történő kiszállítást nem tudunk garantálni, előtte mindenképpen érdeklődj!

Speciális rendelések, különleges kérések esetén kérjük, lépj velünk előtte kapcsolatba, vagy kérdezz itt!